Winkelwagen

Meest gestelde vragen


Wat zijn de levertijden?

Op voorraad. Voor 16:00 besteld, morgen in huis
Het artikel is op winkelvoorraad. Wanneer je voor 16:00 besteld zal je de dag erna je artikel ontvangen.

Magazijnvoorraad. Verzending 2-3 werkdagen
Het artikel is op voorraad in ons extern magazijn

In bestelling fabrikant
Dit product is in bestelling bij de fabrikant, de levertermijn hiervan is ongekend. 

Het kan voorkomen dat het aantal bestelde producten het aantal producten op voorraad overtreft. In dat geval ontvangt u een e-mail van ons, waarin we de datum waarop uw product beschikbaar is, aangeven.

Welke betaalmethoden zijn er?

Wanneer u online bestelt, heeft u de keuze uit onderstaande betalingsmogelijkheden. 
Behoudens de rembourskosten, zijn deze volledig kosteloos, zowel bij betaling online als in de winkel.

1. iDeal 
Betalen via iDeal

2. Vooruitbetalen via overschrijving (Gratis)
U betaalt vooruit via een normale bankoverschrijving of via internetbankieren. De bestelling wordt afgeleverd op de eerstvolgende werkdag nadat de betaling is ontvangen.
U kunt het bedrag storten met vermelding van uw naam en klantennummer op:

ING Bank
IBAN: NL80INGB0000395407
BIC:INGBNL2A

3. Betaling onder rembours (+ € 18,35)
Dit is mogelijk tot een bedrag van maximum € 2500.

Hoe kan ik mijn product retourneren?

Niet tevreden met je aankoop? Gelukkig kan je meestal je artikel retourneren. Dit is wel enkel mogelijk binnen de 14 dagen na ontvangst van je product. We rekenen er op dat we je artikel terug in dezelfde, ongebruikte staat ontvangen.
Vraag je retour aan in 4 stappen!

1. Retour aanvragen

2. E-mail bevestiging incl. RMA formulier

3. Verpakking, Plaats je artikel in de orginele verpakking. Wanneer je artikel oorspronkelijk beschermd was met een 2e verpakking, gelieve deze dan ook opnieuw te gebruiken.
Bij geopende, gebruikte en beschadigde producten welke niet meer als nieuw verkoopbaar zijn, zal er automatisch een waardevermindering van minimaal 25% toegepast worden.

Adres:
Het Stofzuigerhuis
T.a.v. RMA Logistic
Beijerlandselaan 48
3074EK  Rotterdam

4. Verrekening, Hebben wij uiteindelijk je artikel goed ontvangen & werd je retour goedgekeurd?
Dan zal je geld binnen de 5 werkdagen teruggestort worden.

"Bent u niet tevreden met de afhandeling? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl)."

Wat is de garantie op mijn product?

U heeft recht op de wettelijke garantie (2 jaar). Naast de garantie-uitsluitingen op onze website gelden uiteraard eveneens de garantievoorwaarden en -uitsluitingen van de desbetreffende fabrikant. 

Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene moet doen/ of is wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

Bepaalde merken maken een uitzondering op de wettelijke garantie van 2 jaar. Het Stofzuigerhuis is hiervoor niet aansprakelijk. 
Indien de garantie verlengd kan worden, vindt u hiertoe een mogelijkheid bij uw bestelling of dit wordt vermeld bij de aankoop.

"Bent u niet tevreden met de afhandeling? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl)."

Ik was niet thuis wanneer er geleverd werd. Wat nu?

In dit geval zal de bestelling door de transportdienst als eerste geprobeerd worden het af te geven bij buren, lukt dit niet dan wordt de bestelling terug meegenomen. 
De bestelling zal de daaropvolgende dag geleverd worden. Indien er niemand thuis is op het 2de moment van levering dan wordt de bestelling terug gebracht naar Het Stofzuigerhuis en wordt er een nieuw levermoment afgesproken via een telefonisch gesprek. De volgende leveringskosten zijn voor de klant.